اطلاع از قیمت انگشتر نقره مردانه

فیروزه | زمرد | یاقوت

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


اطلاع از قیمت انگشتر نقره مردانه

ا

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در کشور ما صنعت نقره در زمره صنایع دستی و هنری محسوب می‌شود که بخشی از نقره کاری ها مربوط به ظروف، آیینه و شمعدان و بخشی نیز برای زیورآلات است.

 

وی ادامه داد: در رابطه با کارهای هنری که روی آن نقره به کار رفته، نمی‌توان قیمت مشخصی تعیین کرد و کسی که اثر هنری را به وجود آورده قیمت‌گذاری می‌کند و همچنین هر جواهر سازی که  انگشتر نقره مردانهای را می سازد خودش قیمت انگشتر نقره مردانه را معین می کند.

کشتی آرای با بیان اینکه نقره، قیمت جهانی دارد و درنوسان است، گفت: قیمت انگشتر نقره مردانه و خود نقره براساس قیمت جهانی تعیین می‌شود و عیار استاندارد برای ساخت زیورآلات نقره 84 درصد است که اداره استاندارد آن را تعیین می‌کند و برای زیورآلات نقره ای که در خارج از کشور ساخته می‌شود 92.5 درصد است.

 

رییس اتحادیه طلا و جواهر درعین حال بیان کرد: در حال حاضر هر مثقال نقره 8350 تومان و هرگرم نقره 1800 تومان است.

 

وی همچنین اظهار کرد: در حال حاضر هر اونس نقره بر اساس قیمت جهانی 17دلار و 46 سنت است.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید جواهرات نقره به سایت زرسی مراجعه فرمایید.سایت زرسی با تنوع محصولات بی نظیر به یکی از بزرگترین ویترین های آنلاین طلا و جواهر در کشور تبدیل شده است.برترین محصولات سایت زرسی عبارتند از نگین فیروزه،سنگ نگین،انگشتر فیروزه مردانه و ... می باشد.



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 62

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 شهريور 1398 ساعت: 19:49

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((فیروزه | زمرد | یاقوت)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف